$htmlUtil.escapeAttribute(projecteImatgeTextAlt)

Projecció metropolitana de la marca Barcelona

Els municipis metropolitans comparteixen la potència de la marca Barcelona en un segell internacional.

Fitxa tècnica

Àmbit:
Internacionalització i inversions
Data projecte:
05.2019
Estat:
En execució
Tipus:
Notícies, Projectes
Públic:
Ajuntaments, Ciutadania
Temes:
Turisme i identitat
Finalitat:
Estendre l'abast de la marca Barcelona a l'eix metropolità i fer copartícips els municipis dels seus beneficis i de la gestió.

Descripció

La projecció metropolitana de la marca Barcelona és un projecte comú i compartit per tots els municipis de l'àrea metropolitana, ja que és un actiu territorial i un element per reforçar tant la projecció internacional del territori com l'atracció d'inversions.

La marca Barcelona no s'entén sense l'entorn en el qual s'ubica i amb el qual s'estableixen estrets vincles de relació i connexió territorial, social, demogràfica, econòmica i cultural.

Aquest projecte pretén establir col·laboracions i crear un nou espai de comunicació entre tots els actors metropolitans, tant públics com privats, per tal de desenvolupar una estratègia global, que a la vegada aglutini les diferents identitats que existeixen al territori. La implicació activa dels municipis i agents en la proposta i projecció de la marca Barcelona, des d'una visió metropolitana, identificant els elements que construeixen el relat metropolità i establint els objectius comuns dels 36 municipis, ampliarà i enriquirà el concepte de la marca Barcelona.  

Recursos

Accions

Compartir

Agència desenvolupament econòmic" activeplugins="displayfeatures" sendpageview="true">