Els municipis metropolitans comparteixen la potència de la marca Barcelona en un segell internacional.
Fitxa tècnica
- Àmbit:
- Internacionalització i inversions
- Data projecte:
- 05.2019
- Estat:
- En execució
- Tipus:
- Notícies, Projectes
- Públic:
- Ajuntaments, Ciutadania
- Temes:
- Turisme i identitat
- Finalitat:
- Estendre l'abast de la marca Barcelona a l'eix metropolità i fer copartícips els municipis dels seus beneficis i de la gestió.
Descripció
La projecció metropolitana de la marca Barcelona és un projecte comú i compartit per tots els municipis de l'àrea metropolitana, ja que és un actiu territorial i un element per reforçar tant la projecció internacional del territori com l'atracció d'inversions.
La marca Barcelona no s'entén sense l'entorn en el qual s'ubica i amb el qual s'estableixen estrets vincles de relació i connexió territorial, social, demogràfica, econòmica i cultural.
Aquest projecte pretén establir col·laboracions i crear un nou espai de comunicació entre tots els actors metropolitans, tant públics com privats, per tal de desenvolupar una estratègia global, que a la vegada aglutini les diferents identitats que existeixen al territori. La implicació activa dels municipis i agents en la proposta i projecció de la marca Barcelona, des d'una visió metropolitana, identificant els elements que construeixen el relat metropolità i establint els objectius comuns dels 36 municipis, ampliarà i enriquirà el concepte de la marca Barcelona.
La marca Barcelona no s'entén sense l'entorn en el qual s'ubica i amb el qual s'estableixen estrets vincles de relació i connexió territorial, social, demogràfica, econòmica i cultural.
Aquest projecte pretén establir col·laboracions i crear un nou espai de comunicació entre tots els actors metropolitans, tant públics com privats, per tal de desenvolupar una estratègia global, que a la vegada aglutini les diferents identitats que existeixen al territori. La implicació activa dels municipis i agents en la proposta i projecció de la marca Barcelona, des d'una visió metropolitana, identificant els elements que construeixen el relat metropolità i establint els objectius comuns dels 36 municipis, ampliarà i enriquirà el concepte de la marca Barcelona.