Els municipis metropolitans comparteixen la potència de la marca Barcelona en un segell internacional.
Fitxa tècnica
- Àmbit:
 - Internacionalització i inversions
 - Data projecte:
 - 05.2019
 - Estat:
 - En execució
 - Tipus:
 - Notícies, Projectes
 - Públic:
 - Ajuntaments, Ciutadania
 - Temes:
 - Turisme i identitat
 - Finalitat:
 - Estendre l'abast de la marca Barcelona a l'eix metropolità i fer copartícips els municipis dels seus beneficis i de la gestió.
 
Descripció
La marca Barcelona no s'entén sense l'entorn en el qual s'ubica i amb el qual s'estableixen estrets vincles de relació i connexió territorial, social, demogràfica, econòmica i cultural.
Aquest projecte pretén establir col·laboracions i crear un nou espai de comunicació entre tots els actors metropolitans, tant públics com privats, per tal de desenvolupar una estratègia global, que a la vegada aglutini les diferents identitats que existeixen al territori. La implicació activa dels municipis i agents en la proposta i projecció de la marca Barcelona, des d'una visió metropolitana, identificant els elements que construeixen el relat metropolità i establint els objectius comuns dels 36 municipis, ampliarà i enriquirà el concepte de la marca Barcelona.
Recursos
-  
                            
Projecció metropolitana de la marca Barcelona
Estudi
Llegir més Llegir menysLa marca Barcelona no s'entén sense l'entorn en el que s'ubica i amb el que s'estableixen estrets vincles de relació i connexió territorial, social, demogràfica, econòmica i cultural.
Documents relacionats