Plataforma OAE d’assessorament

Notícia 12.12.23

Resolució ràpida de consultes i dubtes per empreses metropolitanes

La Xarxa Metropolitana d'Oficines d'Atenció a l'Empresa (OAE) ha llançat una nova plataforma de ticketing per a millorar l'assistència i el suport a les empreses dels municipis metropolitans. La plataforma permet al personal tècnic de les OAE sol·licitar assessorament expert en qualsevol matèria que les empreses que atenen en el seu dia a dia puguin necessitar (finançament, màrqueting, assessorament jurídic, etc.).

Així, a través d'un formulari en línia, els equips de promoció econòmica podran seleccionar el municipi de procedència, la categoria de la consulta (com finançament, màrqueting, jurídic, entre altres disponibles.) i la urgència d’aquesta. Un cop feta la sol·licitud, la plataforma enviarà automàticament un correu a un grup seleccionat de consultors/consultores, que es faran càrrec del seguiment i derivaran les consultes a la persona experta corresponent.

Consultes i dubtes

La plataforma podrà donar resposta a preguntes com ara Quin seria el cost associat a contractar a una nova persona en el meu negoci?, Quines opcions de finançament estan disponibles per a empreses com la meva?, Necessito assessorament sobre el compliment de la normativa en matèria de protecció de dades per a la meva empresa, o Quins són els requisits per accedir a fons europeus per a projectes d'innovació?, entre d’altres consultes.

Aquesta nova eina avança en el suport a les empreses metropolitanes i ofereix una via ràpida i eficient per a la resolució de dubtes i la millora contínua dels serveis locals cap a les empreses.

Plataforma de ticketing OAE

Assessorament

Projectes relacionats

Compartir

Agència desenvolupament econòmic" activeplugins="displayfeatures" sendpageview="true">