L'AMB al MIPIM 2022

Notícia 19.03.22

El projecte Barcelona Catalonia celebra 15 anys amb la participació de quatre municipis metropolitans

L'Agència de Desenvolupament Econòmic de l'AMB ha tornat a representar el territori metropolità a la Fira MIPIM de Canes. Aquesta és una de les principals fires immobiliàries del món i s'ha celebrat a la ciutat francesa entre el 15 i el 18 de març del 2022.

Amb una participació de gairebé 30.000 assistents, més de 3.800 empreses provinents de 100 països i una programació de més de 480 conferències, aquesta edició de MIPIM 22 ha recuperat el seu format original, després d'una edició express durant el mes de setembre passat, que va servir per reactivar el sector.

En aquesta ocasió, l'Agència ha acompanyat quatre municipis metropolitans: Cerdanyola del Vallès, Cornellà de Llobregat, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans, per promocionar els seus projectes municipals a escala internacional. L'Agència ha organitzat una sèrie de reunions entre inversors internacionals i els representants dels municipis, per tal de donar visibilitat als seus projectes i augmentar les possibilitats de seguir atraient activitat econòmica de valor afegit a l'àrea metropolitana.

Enguany la delegació comptava amb un estand de 250 metres quadrats, el més gran fins ara, que ha aportat gran visibilitat al projecte Barcelona Catalonia. Per primera vegada, s'ha comptat amb una maqueta interactiva a escala de l'àrea metropolitana de Barcelona, on s'hi han projectat diversos vídeos informatius i detallat les diferents oportunitats d'inversió al territori metropolità.

Durant la fira, els municipis metropolitans també han tingut l'oportunitat de reunir-se amb representants de la ciutat de Hannover i de la Zona Franca de Vigo per compartir experiències, projectes i reptes comuns, i poder facilitar, així, futures col·laboracions. A més, s'han presentat públicament els projectes del Parc de l'Alba de Cerdanyola del Vallès, juntament amb l'INCASOL, i l'Illa A – Business Park de Viladecans, entre altres projectes com el Green Deal o La Mercedes de Barcelona, que ha estat finalista als MIPIM Awards.

A més, l'Agència ha presentat el nou disseny dels materials de comunicació elaborats conjuntament amb tots els municipis metropolitans i que es poden trobar al web de Barcelona Opportunity.

Aquesta participació s'emmarca en el projecte Barcelona Catalonia, una iniciativa de col·laboració publicoprivada entre la Generalitat de Catalunya (INCASÒL), l'Ajuntament de Barcelona i l'AMB, i altres actors privats del sector, i que aquest any en compleix 15 participant en fires internacionals.
IMG

Galeria d'imatges

Compartir