Fira EXPO REAL 2025

Projecte Barcelona Catalonia

Tema:
Inversions
Tipus:
Fira
Quan:
Del al (Desar)
On:
Messe München  (Veure)
Promotors:
AMB

Descripció

La participació en aquesta fira pretén promoure el territori metropolità per atraure projectes d’inversió que millorin l’ocupació i la competitivitat de l’activitat econòmica a l’àrea metropolitana de Barcelona. L’Agència de Desenvolupament Econòmic de l'AMB facilita la participació dels municipis metropolitans en aquest fòrum econòmic per tal de visibilitzar les oportunitats d’inversió al territori.

Representacions

En l’edició d’aquest any, assistiran representants municipals de Cerdanyola del Vallès, Cornellà de Llobregat, Gavà, Sant Adrià de Besòs, Sant Feliu de Llobregat i Viladecans.

Aquesta iniciativa està emmarcada en el Projecte Barcelona Catalonia, projecte de col·laboració entre tres administracions catalanes: Generalitat de Catalunya (INCASÒL), Ajuntament de Barcelona i AMB.

On

  • Messe München

Enllaç relacionat

Compartir

Agència desenvolupament econòmic" activeplugins="displayfeatures" sendpageview="true">