Identificació del patrimoni per donar-li rellevància i difondre'l per augmentar-ne el coneixement.
Fitxa tècnica
- Àmbit:
- Internacionalització i inversions
- Data projecte:
- 10.2018
- Estat:
- En execució
- Tipus:
- Projectes
- Públic:
- Ajuntaments, Ciutadania
- Temes:
- Turisme i identitat
- Finalitat:
- Fer valer i difondre el patrimoni metropolità local per fomentar l'activitat econòmica i el turisme als 36 municipis que conformen l'àrea metropolitana.
Descripció
Projecte que serveix d'instrument per identificar i fer valer els diferents recursos i patrimoni dels 36 municipis de l'àrea metropolitana, amb l'objectiu de donar visibilitat i generar activitat econòmica que els complementi.
Aquesta iniciativa engloba uns objectius i una col·laboració d'àmbit local i supralocal, per tal d'establir un sistema d'informació i indicadors que ajudi a desenvolupar noves estratègies i accions que impulsin el sector turístic al territori metropolità.
La realitat turística de l'àrea metropolitana inclou les potencialitats dels entorns i elements tangibles i intangibles com els espais naturals, la cultura, la singularitat del teixit comercial, la gastronomia i el paisatge urbà i agrari.
Per tant, en una estratègia territorial de la destinació turística de Barcelona es fa necessària una identificació, reflexió i coordinació dels diferents territoris que componen la geografia de l'anomenada "destinació Barcelona". A partir de la informació obtinguda, es poden desenvolupar accions que tinguin impacte en l'economia metropolitana i impulsin el sector turístic.
Aquesta iniciativa engloba uns objectius i una col·laboració d'àmbit local i supralocal, per tal d'establir un sistema d'informació i indicadors que ajudi a desenvolupar noves estratègies i accions que impulsin el sector turístic al territori metropolità.
La realitat turística de l'àrea metropolitana inclou les potencialitats dels entorns i elements tangibles i intangibles com els espais naturals, la cultura, la singularitat del teixit comercial, la gastronomia i el paisatge urbà i agrari.
Per tant, en una estratègia territorial de la destinació turística de Barcelona es fa necessària una identificació, reflexió i coordinació dels diferents territoris que componen la geografia de l'anomenada "destinació Barcelona". A partir de la informació obtinguda, es poden desenvolupar accions que tinguin impacte en l'economia metropolitana i impulsin el sector turístic.