Smart City World Congress

Noticia 18.11.22

L'Agència posa en valor les empreses metropolitanes

Els dies 15, 16 i 17 de novembre va tenir lloc a la Fira Barcelona Gran Via l'Smart City Expo World Congress. Com cada any, l'Agència Metropolitana hi ha estat present a l'estand de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

La prioritat de l'Agència és impulsar el creixement inclusiu i sostenible. En aquesta línia, es va apostar per donar visibilitat a les empreses metropolitanes més innovadores en l'àmbit de les ciutats intel·ligents, sis de les quals van ser presents a l'estand de l'AMB. Es tracta d'AEMES Smart, CERC, Digital Smart Group, Hedyla, Nabla Vision i Urban Air Purifier. Totes van fer una valoració molt positiva del seu pas per la fira.

També es van posar en valor les empreses metropolitanes d'altres àmbits mitjançant HubTalent, la plataforma metropolitana d'impuls a la innovació oberta. Cinc empreses emergents van presentar solucions creatives per dinamitzar la innovació metropolitana.

L'Agència també ha mostrat, dins de la seva aposta per les dades massives com a eina de desenvolupament, les possibilitats que ofereix l'anàlisi de grans volums de dades amb intel·ligència artificial aplicada per monitorar l'activitat econòmica, en aquest cas el sector turístic i, en concret, el projecte de turisme intel·ligent SIIT.

També van tenir una presència central a la fira altres àmbits de treball de l'Agència estretament relacionats amb les ciutats intel·ligents, com ara el paper de l'hidrogen verd en la descarbonització i les possibilitats que ofereix la tecnologia 5G als PAE.

IMG

Enlaces relacionados

Compartir

Agència desenvolupament econòmic" activeplugins="displayfeatures" sendpageview="true">